סובלים מעייפות? מהן הסיבות, ההשלכות ואיך מתמודדים

למה אתם מרגישים עייפות קיצונית בלתי מוסברת?

אם אתם מרגישים עייפות ותשישות בלתי מוסברת, על סף קריסה והרוסים לגמרי – אתם לא לבד. על פי נתוני קופות החולים, במעל 55% מהביקורים אצל הרופא עולות תלונות על עייפות וחוסר אנרגיה.

מדובר באחת הבעיות של החיים המודרנים אשר פוגעת יותר בנשים ואף עלולה להוביל למצבי דיכאון. מהן הסיבות הנפוצות לכך וכיצד ניתן להחזיר את האיזון לחיים העייפים, בכתבה שלפניכם.

מעטים האנשים אשר לא מרגישים עייפים יותר בתקופה זו של השנה – עוד לא סיימנו להתאושש אחרי הניקיונות לפסח וחגיגות העצמאות והחום שהביא איתו האביב לא תורם למצב האנרגיה. אם אתם מרגישים שאתם סוחבים את העייפות כבר כמה חודשים ומרגישים שהיא פוגעת בתפקוד ובהנאה שלכם מהחיים, תכירו את הסיבות העיקריות לכך:

  • מחסור בויטמינים : חוסר איזון תזונתי עלול לגרום לעייפות בלתי מוסברת, על רקע מחסור באבות המזון, חלבון, וויטמינים, מינרלים וחומצות שומן חיוניות. התזונה בעידן המודרני לוקה בחסר, כאשר מזון מעובד וג’אנק פוד הוא חלק בלתי נפרד מהתפריט היומי שלנו בעוד הפירות והירקות נדחקים אל הפינה.
  • וירוסים וזיהומים ויראלים : מחלות ויראליות שונות עשויות לגרום לעייפות קשה. אחרי שהזיהום חודר לגוף, מתפתחת הפעלה של המערכת החיסונית אשר נלחמת בנגיף. במצב זה, ובמיוחד אם חוויתם מספר מחלות ויראליות לאורך חודשי החורף – הגוף נכנס למצב של עייפות וחוסר אנרגיה.
  • גם נגיף הקורונה משפיע רבות על עייפות וחוסר אנרגיה, כאשר רבים מן המחלימים אשר חלו לאחרונה מדווחים על עייפות קיצונית שלא עוברת במשך שבועות ואף חודשים אחרי ההחלמה.
  • עודף משקל : השמנה נחשבת כמגפת העולם המערבי ומהווה אחת הסיבות לעייפות כרונית. הסיבה טמונה בכך שאצל אנשים בעלי עודף משקל יש צורך לספק יותר דם למערכות הגוף וכתוצאה מכך כמות החמצן בדם יורדת, מה שמוביל לעייפות ותשישות.
  • מחלות כרוניות המצריכות בירור רפואי: ביניהן ניתן למנות אנמיה, סוכרת, מחלות לב כרוניות, מחלות של מערכת העצבים והשרירים ועוד.
  • סטרס ומתח נפשי: בתקופה זו של השנה ישנה עלייה בתחושת סטרס ומתח נפשי עקב הלחץ להפסיק בזמן להכין את הבית לליל הסדר, הלחץ הכלכלי עקב חופשה ממושכת של הילדים בבית שרוצים לצאת לבלות ובעיקר לבזבז כסף, מתחים העולים מיציאה מהשגרה ועוד.

רכשו את ויטאליטי עכשיו

  • Sale!

    ויטאליטי

    תוסף תזונה טבעי לתמיכה בהרגשת אנרגיה וחיות ולסיוע בהרגשת חוסר אנרגיה עיפות ותשישות ובהתמודדות עם תסמיני אי שקט, עצבנות ולחץ אשר נובעים מעומס קצב החיים


    הפורמולה מכילה שילוב ייחודי של 10 צמחים אשר שילובם יחד יוצר אפקט השפעה איכותי

    127442 בחר אפשרויות

מהן ההשלכות על בריאותנו הנפשית והפיזית של עייפות מתמשכת?

אתם לבטח יודעים מה מרגישים כשעייפים, אך כאשר העייפות הופכת למעמסה על הגוף שלנו, מופיעים מספר סימפטומים נוספים מעבר לעייפות.

  • חוסר מנוחה ותזוזתיות יתרה: אם אתם מקפיצים את הרגל, לוחצים על העט ובאופן כללי מזיזים את השרירים שלכם באופן חריג מהרגיל ומרגישים חסרי מנוחה ולא מסוגלים לשבת בשקט, זהו אחד הסימנים של עייפות כרונית.
  • כיבוי אוטומטי של המוח: מרגישים שהמוח לוקח תנומה קלה ומפסיק לתפקד לכמה רגעים? כנראה אתם מותשים באמת. אנשים הסובלים מעייפות קיצונית סובלים ממצב בו החלקים במוח אשר אחראים לתשומת לב וריכוז פשוט מפסיקים לעבד מידע חדש ונכנסים למצב “שינה” קצרצר, החל מחצי שנייה ויותר.
  • קושי בשילוב מספר פעולות במקביל: עייפות מוגברת פוגעת בקואורדינציה, כך שאנשים הסובלים מעייפות מתמשכת יחוו קשיי תפקוד וביצוע כמה דברים בו זמנית.
  • מערכת רגשית לא מאוזנת: עקב עייפות וחוסר אנרגיה, המוח לא שולט מספיק על ההתנהגות ולכן אתם עלולים לחוות תגובות קיצוניות לסביבה, לסבול ממצבי רוח משתנים, מתוסכלים, פחות אמפתיים ולא סבלניים.
  • רצון מוגבר לפחמימות: מחסור בשינה ועייפות יוצרים מחסור בהורמון לפטין האחראי על דיכוי תיאבון וכן מגביר את רמת ההורמון גרלין אשר מגביר רעב.
צמחים טבעיים – מסיעיים בהקלה על תסמיני עייפות
צמחים טבעיים – מסיעיים בהקלה על תסמיני עייפות

מהו המענה למצבים של עייפות ותשישות?

אם יצא לכם להתלונן בפני מישהו על מצבכם האנרגטי הירוד והעייפות המתמשכת, לבטח שמעתם את ההמלצה הנפוצה ביותר ללכת לישון מוקדם. ואכן, שינה איכותית המספקת את כמות שעות השינה הנדרשת לגוף הינה חיונית ביותר.

תזונה בריאה המשלבת את כל אבות המזון, הימנעות מצריכת יתר של קפאין (המגבירה תחושת עייפות) ואורח חיים הכולל פעילות גופנית על בסיס יומי היא האידיאליה של כולנו.

על מנת לסייע בהרגשת האנרגיה והחיוניות שאבדה, יש דרך נוספת צריכת תוסף תזונה המכיל מזונות על המסייעים לגוף להתמודד עם תסמיני עייפות, לחץ, תשישות, ועוד.

התוסף הטבעי Vitality נועד למטרה זו עבור אלו הסובלים ממצבים של הרגשת חוסר חיוניות ואנרגיה ועייפות.
תוסף תזונה זה מבית גילוורדי הינו אחד מבין תוספי תזונה טבעיים ואיכותיים אשר משלבים ידע מסורתי בפיתוח מודרני.

תוסף תזונה ויטאליטי מכיל שילוב של 10 צמחים, מינרלים וויטמינים המוכרים בספרות המקצועית כמסייעים להרגשת חיוניות וחיות.

לחצו כאן לפרטים נוספים אודות רכיבי התוסף

אנשים אשר נוטלים את התוסף מדווחים על תחושת חיונית ואנרגיה כפי שלא חוו אותם.

! במקרים הבאים יש להתייעץ עם רופא טרם השימוש: ילדים (עד גיל 15), נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות לדיכוי פעילות מערכת החיסון, כל אדם יש לו רגישות למי מהרכיבים של תמצית הצמחים.
* מוצריה של GILVERDI הם אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי. ההסתמכות על המידע המפורט להלן היא על אחריות הקורא בלבד ומומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך טרם רכישת מוצר כלשהו.
* נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – יש להיוועץ ברופא.

gold gilverdi gold

חברת GILVERDI עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוספי תזונה המבוססים על פיתוח ושילוב יחודי של הצמחים, על מנת להעצים את סגולותיהם ויעילותם

מאמרים נוספים

פורמולה טבעית למערכת חיסון עוצמתית

בלעדי לרוכשים באתר!

עד 35% הנחה על המוצרים באתר

ובנוסף

משלוח חינם ברכישת מארז זוגי או יותר

דילוג לתוכן