החום משפיע עליכם? תכירו דרך טבעית ומהפכנית לטיפוח למראה זוהר ושיער מלא ברק

החום השורר בכל רחבי הארץ מהווה חלק בלתי נפרד מהקיץ הישראלי הלוהט ולו השפעות רבות על המראה והשיער שלנו.

מהם השפעותיו השליליות של החום הישראלי על המראה והשיער שלנו?

אמנם השמש חיונית לנו, אבל חשיפה ממושכת לקרינת השמש יכולה לגרום להזדקנות מהירה יותר לאחר חשיפה ממושכת לשמש, ניתן להבחין באיבוד הגוון והאלסטיות של מראה העור, שבירות מוגברת, אזורים של אדמומיות הנגרמת ע”י חולשת כלי הדם ונגעים. תחת מיקרוסקופ ניתן יהיה לראות גם שינויים ברורים במבנה הקולגן והאלסטין, ההופכים את החלבונים למקוטעים ועבים, מבנה המעיד על תהליכים הכרוכים בהיווצרות קמטים.

גם השיער שלנו נפגע מהשמש, אף על פי שהחשיפה לשמש משפרת את זרימת הדם בנימים המזינים את הקרקפת. השמש גם מגבירה את מהירות צמיחת השיער ומחזקת אותו, ומקשטת את השיער בגוונים מרהיבים. אולם מנגד, חשיפה יתרה לשמש עלולה להזיק לשיער.

השיער ועור הקרקפת קולטים את החום וקרינת השמש ועל כן סובלים משינויי הלחות והזיעה. הנזקים הקלים יחסית מחשיפה מוגברת לקרינת השמש יכולים להיות ייבוש של שכבת האפידרמיס של העור ושינוי איזון ה-PH (רמת חומציות) שלו. חשיפה לקרני שמש אינפרא אדומות עלולה גם לגרום להופעת קשקש דמוי קילוף עור.

נזקים חמורים יותר מתרחשים לאחר חשיפת עור הקרקפת לקרינת שמש בעוצמה גבוהה למשך זמן ממושך. החשיפה עלולה להאט את סילוק החומצות השומניות המרכיבות את הסבום (השומן הטבעי), וכתוצאה מכך משתבשת הפעילות הסדירה בשורשי השיער. חילוף החומרים הלא תקין הופך את השיער לדק וחלש יותר, ואף עלול להוביל לנשירת שיער חזקה כמה שבועות לאחר מכן.

כיצד ניתן לטפח את המראה ולהקנות לו רעננות וזוהר?

מעבר לפעולות המאפשרות למזער את השפעות נזקי השמש על העור והשיער כגון הגבלת חשיפה לשמש ושימוש בקרם הגנה, שתיית מים מרובה, שינה טובה בלילה, ביצוע פעילות גופנית קבועה, שמירה על תזונה נכונה ושחרור לחצים וחרדות, ניתן ליטול תוסף תזונה טבעי המכיל את הרכיבים החיוניים לשמירה בטיפוח למראה מתוח ולטיפוח נראות שיר וציפורניים.
תוסף תזונה אנטיאגיגינג התורם להאטת תסמיני ההזדקנות הטבעית יתרום לך תוספת של מרכיבים חסרים על מנת לשמור על האלסטיות ועל מראה העור, השיער והציפורניים.

 

תוסף תזונה מהפכני ועוצמתי במיוחד – AGELESS

תוסף תזונה אייג’לס מבית גילוורדי הינו טבעי וללא כימיקלים, אשר נחשב ייחודי ובולט במיוחד לעומת תוספים אחרים בשוק, בזכות שילוב של 2 פורמולות ייחודיות במוצר אחד והוא מהווה דרך נוספת הטבעית, הייחודית והחדשנית להוסיף קולגן וחומצה היאלורונית וויטמים וצמחים ולהשיב לו את החיוניות ואת הנראות.

תוסף התזונה אייג’לס פותח לאחר בחינת סגולות של מגוון צמחים בשילובם יחדיו, כך שהשילוב של 2 הפורמולות בתוסף הייחודי הזה עשוי לסייע לכם למראה מוצק ומראה מחמיא וצעיר יותר.

כאמור, התוסף עוצמתי ויעיל במיוחד בזכות שילוב של 2 פורמולות, הפועלות יחדיו בצורה מירבית.

הקפסולה הראשונה מכילה שילוב ייחודי של קולגן וחומצה היאלורונית, וכן ויטמינים. הטבליה השנייה מכילה פורמולת צמחים כאשר שילוב 2 הפורמולות הפועלות יחדיו מעניקות מענה נרחב וייחודי של אנטיאייג’ינג.

השינוי מתחיל מבפנים – העניקו למראה שלכם את הרכיבים החיוניים

הויטמינים, המינרלים והצמחים בפורמולה הייחודית של אייג’לס נמצאים ברשימת מונוגרפים של ארגון הבריאות העולמי (WHO) וידועים כתורמים בטיפוח המראה ומסייעים בהתמודדות בהשפעות שליליות של לחץ מתמשך, מהווים נוגדי חמצון ונוגדי הזדקנות איכותיים. מחקרים תומכים בידע המסורתי על פיו פותח התוסף, אשר מכיר במרכיבים הצמחיים בפורמולות כאלו המייצרים פעילויות נוגדות הזדקנות.

רכשו את אייג’לס עכשיו

  • Sale!

    אייג’לס

    תוסף תזונה חדשני ופורץ דרך על בסיס הרפואה האלטרנטיבית לטיפוח מראה רענן וצעיר ולמענה נרחב באנטיאייג’ינג

    הדרך הטבעית לטיפוח, הוספת קולוגן וחומצה היאלורונית והשבת הרגשת החיוניות והנעורים

    תוסף תזונה אנטיאייג’ינג חדשני התורם למראה זוהר וחלק, להאטת סימני הזדקנות, לתמיכה בעומסי החיים המביאים לידי הרגשת תסמיני סטרס ומצבי רוח משתנים

    187650 בחר אפשרויות

לסיכום, תהליך הזדקנות הוא שלב שיגיע במוקדם ובמאוחר, אבל כיום ניתן לטפל בתופעה, למנוע נזקי חום ושמש ולעכב סימני הזדקנות טבעיים בצורה משמעותית. יחד עם ניהול אורח חיים בריא, שמירה על מצב נפשי מאוזן, שחרור לחצים באופן תדיר וצריכה של תוסף תזונה מהפכני ועוצמתי במיוחד, אייג’לס – ניתן יהיה לתמוך בתסמיני הזדקנות מוקדמת למראה צעיר ומתוח.

! במקרים הבאים יש להתייעץ עם רופא טרם השימוש: ילדים (עד גיל 15), נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות לדיכוי פעילות מערכת החיסון, כל אדם יש לו רגישות למי מהרכיבים של תמצית הצמחים.
* מוצריה של GILVERDI הם אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי. ההסתמכות על המידע המפורט להלן היא על אחריות הקורא בלבד ומומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך טרם רכישת מוצר כלשהו.
* נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – יש להיוועץ ברופא.

gold gilverdi gold

חברת GILVERDI עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוספי תזונה המבוססים על פיתוח ושילוב יחודי של הצמחים, על מנת להעצים את סגולותיהם ויעילותם

מאמרים נוספים

אייג'לס

תוסף תזונה אנטיאייג'ינג חדשני

בלעדי לרוכשים באתר!

עד 35% הנחה על המוצרים באתר

ובנוסף

משלוח חינם ברכישת מארז זוגי או יותר

פורמולה טבעית למערכת חיסון עוצמתית

בלעדי לרוכשים באתר!

עד 35% הנחה על המוצרים באתר

ובנוסף

משלוח חינם ברכישת מארז זוגי או יותר

דילוג לתוכן