איך מנצחים את העייפות? המלצות ורעיונות

מי מאיתנו לא חש במהלך החיים תחושות של עייפות לצד חוסר כוח ומרץ? גם אתם מרגישים כאילו חסר לכם איזשהו בוסט ודחיפה לו אתם זקוקים, בכדי להצליח לחזור לתפקוד היומיומי, לאנרגיה והחיות שלכם? כיצד תנצח את תחושות העייפות ותעצים את תחושות הערנות והחיוניות.

לקט המלצות וטיפים – מבית גילוורדי – GILVERDI במיוחד בשבילך

1. שינה חשובה לגוף ולנשמה

הגוף שלנו מבקש את מה שאנו רגילים לתת לו. וזה נכון לגבי מזון, ספורט ושינה. כהורים אנו מקפידים על שעות השינה של ילדינו ודורשים מהם ללכת לישון בשעות מוקדמות, קבועות ותואמות לגילם, חשיבות שעות שינה מספקות הם לכולנו, כאשר מס’ שעות השינה להן הגוף זקוק משתנות בהתאם לגיל. המלצת המומחים לאדם מבוגר הינה להקפיד על שמונה שעות שינה בלילה. חוסר בשעות שינה יוביל להשלכות שליליות רבות.

במידה והנך מתקשה להירדם, הקפד על סביבה חשוכה ורגועה, נסה להשתחרר מדאגות ולחצים ולחשוב מחשבות טובות, מומלץ להמעיט בצפייה במסכים השונים לקראת השינה בשל פגיעה באיכות השינה. המנעו מאכילת ארוחות גדולות לפני השינה.

2. שתית מים בכמות מספקת, עדיפה על שתיית קפה

קיימת נטייה לחשוב שקפה ישאיר אותנו עירניים, הקופאין כמו הסוכר, אמנם נותן בוסט של אנרגיה וערנות, אבל השפעתו קצרה יותר ומשתנה בין אדם לאדם, אנשים הנוטים לשתות כמות מוגברת של קפה מסתגלים לכך ועל כן, השפעת הערנות שונה לעומת אנשים ששותים פחות קפה. לשתיית מים חשיבות רבה לבריאות, מגבירה את זרימת הדם ומאפשרת מעבר טוב של חמצן וכך עוזרת לנו לשמור על חיוניות ורעננות, מסייעת בעצירות ובתהליכי עיכול ועוד. לאדם בוגר מומלץ להקפיד על שתייה של כ-9 כוסות ביום לנשים ולגברים כ-12 כוסות מים ביום, שתית מים מספקת תגביר לך את האנרגיה ותרגיש ערני וחיוני יותר.

מה ניתן לעשות כדי לדאוג שנשתה מספיק מים? הקפד שיהיה איתך תמיד בקבוק מים, מלא מים בכוס גדולה, שים לעצמך תזכורת, שתה מים לפני כל ארוחה, כדי להעשיר את טעם המים ניתן להוסיף פלחי פירות שונים או עלים ירוקים.

3. תזונה נכונה

אנו מכירים את תחושת הכבדות, העייפות והרצון לישון, שנופלת עלינו לאחר אכילת ארוחה מבושלת, כבדה ועשירה. מספיק להיזכר כיצד אנו מרגישים לאחר אכילת החמין של שבת ואיך אנו נשענים לאחור, משחררים כפתור במכנסיים ואומרים: “הייתי נותן עכשיו הכל, לו רק יכולתי לתפוס איזו תנומת צהריים, שנ”צ או שלאף שטונדה”. כדאי להעשיר את התפריט בבטטות, תפוזים, תפוחי עץ, עלים ירוקים, שקדים, זרעי צ’יה וקינואה. תזונה נכונה ומאוזנת תעלה את רמת האנרגיה והחיות.

מומלץ להקפיד על תזונה בריאה עם תפריט הכולל פירות, ירקות וקטניות, אשר מונעים, לאורך זמן, את הצורך בחיפוש אחר מתוקים שברוב המקרים, מסתכמים בפחמימות ריקות מאנרגיה ומלאות בקלוריות, וכתוצאה מכך, נפילות האנרגיה במהלך היום ילכו ויצטמצמו.

קרדיט: Freepik

4. התשוקה למתוק

למי מאתנו אין מפעם לפעם חשק עז (קרייבינג) למתוק? המומחים ממליצים להחליף את פרוסת העוגה, העוגייה, הוופל או השוקולד בפרי יבש. משמש מיובש, תמר או מספר חמוציות (למרות הקלוריות הרבות שבהם) אשר מספקים אנרגיה. ובניגוד לשוקולד שבד”כ קובייה אחת מביאה לקובייה נוספת ועוד שורה ובלי לשים לב חיסלנו חפיסה שלמה, פירות יבשים משביעים גם חשקים קטנים של רעב, בזכות הסיבים התזונתיים שהם מכילים והם גם סוגרים את הפינה של ה”בא לי משהו מתוק “. יחד עם זאת פירות יבשים הינם עתירי קלוריות, לצד היותם מקור זמין וטוב לאנרגיה ולכן יש לשים לב שאנו צורכים אותם במידה מבוקרת ולא “חוגגים” גם איתם ולכן כדאי, כאשר החשק למתוק גובר לקחת תמר אחד, משמש מיובש או מספר קטן ומדוד של חמוציות ולא להגזים גם כאן.

5. כושר ואושר

חשיבות בשמירת כושר גופני הינה מלבד הרצון למראה חיצוני ” מושלם” היא שמירה על בריאות ותורמת לחיזוק הגוף והנפש , בנוסף ,בעת ספורט המוח משחרר אנדרופינים והם הגורמים להנאה מהספורט ואחראים במידה רבה על מצב הרוח המעולה שיש לאחר האימון.

כדאי לעשות ספורט באופן קבוע, כל אחד לפי גילו, יכולתו ונטייתו על מנת להרגיש חיוניים, נמרצים ופחות עייפים. אפשר להתחיל עם ריצה המשלבת הליכה (אינטרוולים) ולאט, לאט להעלות את דקות הריצה ולהפחית את דקות ההליכה, ניתן לצאת להליכה עם חברים, בקבוצה קטנה וכך ההליכה עוברת מהר יותר ובאווירה יותר נעימה, מי שאוהב מים, יכול ללכת לבריכה ולהתחיל לשחות ומידי מספר ימים להעלות את כמות הבריכות אותן הוא שוחה, ואפילו משחק כדורגל או כדורסל עם החברה בשכונה יכול להיות תחילתה של פעילות ספורטיבית וכניסה לשגרה של אימון ועשיית ספורט וכושר באופן קבוע. יחד עם זאת, כדאי שנדע ששעות הערב, הינן פחות מומלצות לאימון ואת הרגשת ה”היי” שנוצרת כדאי לשמור לשעות הבוקר. כך נקבל הרבה אנרגיה ואפשרות להפיג את הרגשת העייפות מחד ונוכל להירדם ביתר קלות בלילה ולישון שינה יותר טובה ומעשירה.

תוסף מזון טבעי ויטאליטי
תוסף מזון טבעי ויטאליטי

6. שילוב והוספת של תוספי תזונה לתמיכה נוספת

תוסף מזון טבעי: ויטאלטי – VITALITY – תוסף תזונה טבעי לתמיכה בתחושת אנרגיה וחיות ולסיוע בהתמודדות עם תסמיני לחץ ותחושות של תשישות ועייפות. התוסף מכיל כ-10 צמחים, מינרלים וויטמינים שונים, אשר שילובם יחד יוצר אפקט איכותי, המעניק תחושת עירנות וחיוניות.

ויטאלטי הינו תוסף מזון מבית גילוורדי – GILVERDY העשוי, כיתר מוצרי החברה משילוב ייחודי ועוצמתי ומחומרי גלם איכותיים ביותר. המוצרים אינם מכילים כימיקלים ולא נוסו על בעלי חיים ואינם מכילים גלוטן או סוכר. ויטאלטי הינו תוסף תזונה טבעי ועוצמתי המשלב בין הידע המסורתי על צמחים לבין פיתוח מודרני ומתקדם. הפורמולה הייחודית מכילה צמחים, ויטמינים ומינרלים וזוכה לקבל המון ביקורות חיוביות מאנשים.

רכשו את ויטאליטי עכשיו

  • Sale!

    ויטאליטי

    תוסף תזונה טבעי לתמיכה בהרגשת אנרגיה וחיות ולסיוע בהרגשת חוסר אנרגיה עיפות ותשישות ובהתמודדות עם תסמיני אי שקט, עצבנות ולחץ אשר נובעים מעומס קצב החיים


    הפורמולה מכילה שילוב ייחודי של 10 צמחים אשר שילובם יחד יוצר אפקט השפעה איכותי

    127442 בחר אפשרויות

לסיכום ניתן לומר כי המלחמה בעייפות והרצון להפיגה ולהרגיש תחושות חיוניות, הינו מהמאבקים הגדולים שלנו במאה ה-21. הקשבה לצרכיו של הגוף, לצד הקפדה על שעות שינה, תזונה נכונה, עיסוק בספורט, שתיית מים וכן, תוספת נטילת תוספי מזון טבעיים יעזרו לנו לנצח במלחמה זו, יתרמו לתחושת הערות והחיוניות ויעניקו תחושה יותר נעימה וטובה.

! במקרים הבאים יש להתייעץ עם רופא טרם השימוש: ילדים (עד גיל 15), נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות לדיכוי פעילות מערכת החיסון, כל אדם יש לו רגישות למי מהרכיבים של תמצית הצמחים.
* מוצריה של GILVERDI הם אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי. ההסתמכות על המידע המפורט להלן היא על אחריות הקורא בלבד ומומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך טרם רכישת מוצר כלשהו.
* נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – יש להיוועץ ברופא.

gold gilverdi gold

חברת GILVERDI עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוספי תזונה המבוססים על פיתוח ושילוב יחודי של הצמחים, על מנת להעצים את סגולותיהם ויעילותם

מאמרים נוספים

פורמולה טבעית למערכת חיסון עוצמתית

בלעדי לרוכשים באתר!

עד 35% הנחה על המוצרים באתר

ובנוסף

משלוח חינם ברכישת מארז זוגי או יותר

דילוג לתוכן