כך תסיעו לעצמכם ותתמכו במערכת החיסונית על מנת לעבור את החורף בשלום

עונת החורף מביאה עמה ריח נפלא של גשם, מרק חם ושלל מחלות חורף. בתקופה זו של השנה רבים סובלים מנטייה לדלקות וזיהומים בדרכי הנשימה, בעיקר בהצטננות אך גם בדלקות אוזניים, סינוסיטיס וברונכיטיס. שאלה חשובה שיש לשאול כדי להבין את נושא מחלות החורף היא – מדוע אנשים מסוימים נוטים לחלות הרבה יותר, לעומת אנשים אחרים שמעבירים את החורף בלי מחלה אחת?

התשובה היא עמידות חיסונית טובה יותר, ויש לכך סיבות. איך לחזק עמידות של המערכת החיסונית על מנת להקל עליה את ההתמודדות עם וירוסים וחיידקים, בכתבה שלפניכם.

איך לפתח עמידות למחלות חורף?

כיום אנחנו יודעים כי הגורמים המביאים לפגיעה בעמידות החיסונית של הגוף הם לחץ, טראומות רגשיות, תזונה לקויה, הקפדה על שינה ועוד. כמובן, גם שהייה באזורים לא מאווררים מעלה את הסיכון להידבקות, אך זאת לא גזרה משמיים אם מערכת החיסון תהיה עמידה בפני המזהמים.

השימוש בנטורופתיה הופך בהדרגה למקובל מאוד בישראל בהתאם למגמה העולמית. לפני עשור התחום היה פחות מוכר וגם הפרסומים המקצועיים על השימוש בתוספי תזונה או צמחים טבעיים היו מעטים. היום קיים שפע של מדע התומך בנטורופתיה, אשר מוכיח בשפה מקצועית מה שידוע מאות ואלפי שנים – לטבע יש השפעה על גופנו ובריאותנו.

בטיפול והתמודדות עם מחלות חורף, מלבד ההנחיות המקובלות והמומלצות שהן שעות שינה ומנוחה, פעילות גופנית, תזונה מאוזנת ושמירה על היגיינה ושתייה מרובה של נוזלים, מומלץ לשלב גם דגשים תזונתיים – שימוש בצמחים ותוספי תזונה. תוסף תזונה יכול לסייע להשלים את הפערים התזונתיים שחסרים לכם, ולתת לכם את מה שהוא צריך בשביל לתפקד בצורה טובה יותר.

ויראליס – העוצמה שבטבע

ויראליס הינו תוסף תזונה ייחודי המורכב משילוב עוצמתי של 20 צמחים, תמציות צמחים וכן שמנים טבעיים,  אשר שילובם יחד עשוי לתמוך במערכת החיסון ובכך לסייע בתהליך תסמיני התפשטות והתפתחות של חיידקים ובהתמודדות עם נגיפים.

שילוב הצמחים המרכיבים את הפורמולה, יוצר נוסחה ייחודית המעצימה את האפקטיביות של כלל המרכיבים, הידועים והמוכרים זמן רב בספרות המקצועית. תוסף התזונה ויראליס מבית גילוורדי בין היתר, מכיל צמחים:

  • סמבוק שחור – נפוץ בשימוש במקרים של שיעול, חום גבוה, זיהומים במערכת הנשימה, בטיפול ומניעת שפעת ומחלות חורף שונות. לפי מחקרים שבוצעו בארץ אף הוכח כמוביל לשיפור והטבה בסימפטומים של סוגי שפעת שונים.
  • שמן כורכום (Curcuma longa) – אנטי דלקתי, מחטא אנטי בקטריאלי ואנטי פטרייתי, עוזר בהמרצה ושיפור זרימת דם מקומית, נוגד חמצון ושומר על תפקוד תקין של מערכת החיסון.
  • אנג’ליקה סינית – שורש צמח זה נחשב בעל השפעה רב מערכתית על גוף האדם ונחשב לאחד הצמחים החשובים ביותר של הרפואה הסינית לטיפול בחולשה חיסונית ונטייה למחלות זיהומיות.
  • שוש קירח (Glycyrrhiza glabra): אנטי דלקתי, מחזק מערכת החיסון, מכייח, נודר וירוסים וחיידקים, נוגד דלקת וחמצון ועוד.
  • פטריית ריישי (Ganoderma lucidum) – פטריית ריישי נחשבת בין הצמחים המוערכים ביותר בעולם כיום ומומלצת לשימוש במקרים של תפקוד גופני ירוד, עייפות ותשישות ועוד.
  • תמצית אונה דה גטו – עשויה להעניק סיוע בטיפול בשפעת והצטננויות חורף ובמקרים של חולשה חיסונית. התמצית תומכת במאבק בזיהום שמקורו חיידקי ותורמת לתפקודה התקין של מערכת החיסון.

לסיכום, אם אתם נדבקים בכל עונת חורף, או שאתם פשוט לא מרגישים במיטבכם, תוסיפו לעצמכם תוסף שיעזור לכם להרגיש טוב יותר, אך אינו מהווה תחליף לאורח חיים בריא.

מחסור בחומרים מזינים הופך אותנו פגיעים יותר לבעיות שונות, ומחליש את מערכת החיסון שלנו. תוספי תזונה עשויים להוות סיוע בתמיכה  למערכת החיסון.

רכשו את ויראליס עכשיו

  • Sale!

    ויראליס

    תוסף תזונה המבוסס על פי הרפואה האלטרנטיבית לסיוע בהגנה הטבעית


    195676 בחר אפשרויות

VIRALIS הינו תוסף תזונה טבעי ועוצמתי אשר מקבל המון ביקורות חיוביות מאנשים, אשר נוטלים אותו באופן יומיומי.

! במקרים הבאים יש להתייעץ עם רופא טרם השימוש: ילדים (עד גיל 15), נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות לדיכוי פעילות מערכת החיסון, כל אדם יש לו רגישות למי מהרכיבים של תמצית הצמחים.
* מוצריה של GILVERDI הם אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי. ההסתמכות על המידע המפורט להלן היא על אחריות הקורא בלבד ומומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך טרם רכישת מוצר כלשהו.
* נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – יש להיוועץ ברופא.

gold gilverdi gold

חברת GILVERDI עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוספי תזונה המבוססים על פיתוח ושילוב יחודי של הצמחים, על מנת להעצים את סגולותיהם ויעילותם

מאמרים נוספים

פורמולה טבעית למערכת חיסון עוצמתית

בלעדי לרוכשים באתר!

עד 35% הנחה על המוצרים באתר

ובנוסף

משלוח חינם ברכישת מארז זוגי או יותר

דילוג לתוכן