עיכוב סימני הזדקנות – אפשרי?

ידעת שמצב העור שלך מושפע בעיקר מן המזון אותו את צורכת? צריכה מרובה של מזונות מעובדים ועתירי סוכר עלולה לעודד אקנה ועד, מה שגורם להזדקנות מוקדמת של העור. במידה וחסרים בגוף שלך ויטמינים או מינרלים מסוימים, העור מקבל גוון צהבהב, השיער נהיה חלש ועמום והציפורניים נהיות שבריריות.

מתחילים מהבסיס

זה מתחיל כשאנחנו עדיין צעירות – קמטים ראשונים מופיעים בפנים בערך בגיל עשרים וחמש, וזו רק ההתחלה. עם השנים הקמטים מתרבים, ובמהלך הזמן הם גם יהפכו עמוקים יותר ויתקבעו בצורתם. לא משנה אילו קמטים יש לך ואיפה – על מנת לטשטש ולהעלים אותם יש להתחיל מהבסיס. כדאי לשפר את מרקם העור והאלסטיות שלו על ידי צריכת אבני בניין חיוניות לעור פנים חיוני ורענן: ויטמינים, מינרלים וחומצות שומן החיוניים לבריאות שלנו. הם מגיעים בעיקר מן המזון שאנו צורכים ומשפיעים בסופו של דבר על איך שאנחנו נראים. על כן חשוב להקפיד על תזונה נכונה, אך כאשר אינם נצרכים בכמויות מספקות בתפריט השגרתי שלנו, להוסיפם כתוסף לתזונה שלנו.

 

תשכחי מהזרקות כואבות ומשחות שלא עובדות

הכירי את תוסף התזונה אייג’לס מבית גילוורדי.

פותח לאחר ידע רב שנים של שיטות טבעיות ובהתבסס על מחקרים התומכים בידע המסורתי. הפורמולות מכילות ריכוז של חומרים טבעיים לתמיכה למראה רענן וצעיר.

הסוד הוא ברכיבים

הסיבות לייחודיות של תוסף התזונה אייג’לס, הן שילוב המרכיבים שיתמכו בתהליך. קולגן, חומצה היאלורונית, ויטמין A, ויטמין C, ויטמין E הם רק חלק מהויטמינים והמינרלים המצויים בתוסף אייג’לס, שיתרמו לתהליך בטיפוח שלך.

  • Sale!

    אייג’לס

    תוסף תזונה חדשני ופורץ דרך על בסיס הרפואה האלטרנטיבית לטיפוח מראה רענן וצעיר ולמענה נרחב באנטיאייג’ינג

    הדרך הטבעית לטיפוח, הוספת קולוגן וחומצה היאלורונית והשבת הרגשת החיוניות והנעורים

    תוסף תזונה אנטיאייג’ינג חדשני התורם למראה זוהר וחלק, להאטת סימני הזדקנות, לתמיכה בעומסי החיים המביאים לידי הרגשת תסמיני סטרס ומצבי רוח משתנים

    187650 בחר אפשרויות

אם טיפוח המראה שלך הוא חלק בלתי נפרד ממך ואת מחפשת פתרונות טבעיים למראה בריא וצעיר – את חייבת להתנסות בתוסף אייג’לס.

! במקרים הבאים יש להתייעץ עם רופא טרם השימוש: ילדים (עד גיל 15), נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות לדיכוי פעילות מערכת החיסון, כל אדם יש לו רגישות למי מהרכיבים של תמצית הצמחים.
* מוצריה של GILVERDI הם אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי. ההסתמכות על המידע המפורט להלן היא על אחריות הקורא בלבד ומומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך טרם רכישת מוצר כלשהו.
* נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – יש להיוועץ ברופא.

gold gilverdi gold

חברת GILVERDI עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוספי תזונה המבוססים על פיתוח ושילוב יחודי של הצמחים, על מנת להעצים את סגולותיהם ויעילותם

מאמרים נוספים

אייג'לס

תוסף תזונה אנטיאייג'ינג חדשני

בלעדי לרוכשים באתר!

עד 35% הנחה על המוצרים באתר

ובנוסף

משלוח חינם ברכישת מארז זוגי או יותר

דילוג לתוכן