טיפוח המראה מבפנים – אלו הם הויטמינים והמינרלים החשובים לשמירה על מראה מתוח וצעיר

מחקרים, אשר בוצעו בשנים האחרונות, מוכיחים כי קיים קשר הדוק בין תזונה נכונה לעור בריא. לפיכך, טיפוח ושמירה על בריאות מראה העור מושפעים לא רק מתכשירים חיצוניים כגון קרמים, אשר פועלים לרוב על השכבה החיצונית של העור, אלא גם דרך מערכת העיכול באמצעות רכיבי תזונה ועל כן ההמלצה הגורפת היא להקפיד על תזונה נכונה.

אילו ויטמינים ומינרלים חשובים לשמירה על מראה יפה, חלק ובריא ומהי הדרך הנוחה ביותר לצרוך אותם, בכתבה שלפניכם.

אילו ויטמינים ומינרלים חשובים לעור הפנים?

עור פנים יפה, חלק וצעיר הוא מטרה חשובה עבור רובינו ומספיק לראות את כמות וסוגי הקרמים הנמכרים ברחבי העולם כדי להבין את הרצון שלנו במראה עור צעיר, חלק ויפה. אך חשוב לא פחות, ואולי אף יותר, הוא טיפוח פנימי של העור – תזונה המספקת את כל הרכיבים החיוניים לבריאות העור.

אלו הם היסודות התזונתיים שיכולים לשפר את מראה העור שלכם מבפנים החוצה:

  • קולגן – חלבון, האחראי לשמירה על עור גמיש, מתוח וצעיר.
  • חומצה היאלורונית – האחראית על שמירת רמת הלחות וכמות המים בעור.
  • חומצות אמינו – מחסור בחומצות אמינו פוגע בבריאות העור וגורם למראה עור רפוי ועייף.
  • נוגדי חמצון – האחראים על שמירה מפני תהליכי חמצון שונים כגון ההשפעות השליליות של אור השמש וחומרים כימיים שונים. תהליכי חמצון גורמים להזדקנות העור ולמראה עור עייף וחסר חיים.
  • ויטמין C – החיוני ליצירת קולגן באופן טבעי בגוף.
  • ויטמין E – המכונה גם “ויטמין היופי”. זהו ויטמין הכרחי לגוף אשר ממלא העור בלחות, תורם להתחדשות תאי העור, מגן על העור מפני השפעות חיצוניות שליליות, מפחית אדמומיות, מונע התהוות כתמים כהים וכן מונע ומפחית קמטים ושומר על העור חלק וקורן.
  • ויטמין A – אשר תורם להתפתחות תאי עור חדשים, מונע התחמצנות תאים אלו וכך גם מעכב את הזדקנותם.
  • אבץ – חיוני לשמירה על בריאות ומראה העור, השיער והציפורניים.

את כל הרכיבים הללו ניתן למצוא במגוון מזונות, לדוגמא ויטמין E ניתן למצוא באגוזים, בוטנים ואבוקדו, ואילו ויטמין A ניתן למצוא בירקות שונים כגון גזר, בטטה, פלפל אדום ועוד. אך בעולם של ימינו, אשר עמוס במשימות יומיות ומחסור בזמן, לא תמיד נוכל לדאוג לצרוך את כל המזונות המכילים את המרכיבים החיוניים לבריאות עורנו, על כן ,דרך נוספת היא בתוספת צריכה של תוסף תזונה טבעי.

אייג’לס, תוסף תזונה טבעי ועוצמתי (קרדיט תמונה: freepik)

אייג’לס – העוצמה שבטבע

אייג’לס הינו תוסף תזונה פורץ דרך המורכב משילוב עוצמתי של 2 טבליות ייחודיות המכילות את הרכיבים התזונתיים שהוזכרו מעלה ורכיבים נוספים, אשר שילובם יחד עשוי לתמוך בטיפוח מראה רענן וצעיר, ובכך לסייע בהאטת תסמיני תהליך ההזדקנות הטבעי.

שילוב שתי הטבליות המרכיבות את הפורמולה, יוצר נוסחה ייחודית המעצימה את האפקטיביות של כלל המרכיבים, הידועים והמוכרים זמן רב בספרות המקצועית.

תוסף התזונה אייג’לס מבית גילוורדי בין היתר, מכיל:

  • טבליה אחת מכילה פורמולה עוצמתית של קולגן, חומצה היאלורונית , ויטמין C, וויטמין E.
  • טבליה שנייה מכילה 13 צמחים טבעיים אשר עשירים בין היתר בנוגדי חמצון, חומצות אמינו, וויטמינים ועוד. 

לא רק מחסור ברכיבי תזונה חיוניים תורם למראה עייף, אלא גם מצבי לחץ וסטרס מתמשכים, עשויים לתרום לכך. על כן, תוסף התזונה אייג’לס מכיל שורש פאוניה ושורש ג’ינסנג קוריאני, הידועים כתומכים במגוון בעיות, ומספקים תמיכה במצבי רוח, דכדוך וסטרס מתמשך הרגשת ערנות, אנרגיה וחיוניות לתפקוד היומי.

לסיכום, מראה יפה, חלק ובריא הוא חלומה של כל אישה ואף חלומו של כל גבר ובוודאי לא תופתעו לגלות שבשביל לדאוג לכך אתם יכולים פשוט לאכול מזונות המסייעים לו להיות בריא, צעיר וקורן.
כאשר אתם דואגים להזין אותו בחומרים המזינים שלהם הוא זקוק, נשאר גמיש, רך, בוהק, צעיר ובריא.

רכשו את אייג’לס עכשיו

  • Sale!

    אייג’לס

    תוסף תזונה חדשני ופורץ דרך על בסיס הרפואה האלטרנטיבית לטיפוח מראה רענן וצעיר ולמענה נרחב באנטיאייג’ינג

    הדרך הטבעית לטיפוח, הוספת קולוגן וחומצה היאלורונית והשבת הרגשת החיוניות והנעורים

    תוסף תזונה אנטיאייג’ינג חדשני התורם למראה זוהר וחלק, להאטת סימני הזדקנות, לתמיכה בעומסי החיים המביאים לידי הרגשת תסמיני סטרס ומצבי רוח משתנים

    187650 בחר אפשרויות

אייג’לס הינו תוסף תזונה טבעי ועוצמתי, אשר מקבל המון ביקורות חיוביות מאנשים.

! במקרים הבאים יש להתייעץ עם רופא טרם השימוש: ילדים (עד גיל 15), נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות לדיכוי פעילות מערכת החיסון, כל אדם יש לו רגישות למי מהרכיבים של תמצית הצמחים.
* מוצריה של GILVERDI הם אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי. ההסתמכות על המידע המפורט להלן היא על אחריות הקורא בלבד ומומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך טרם רכישת מוצר כלשהו.
* נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – יש להיוועץ ברופא.

gold gilverdi gold

חברת GILVERDI עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוספי תזונה המבוססים על פיתוח ושילוב יחודי של הצמחים, על מנת להעצים את סגולותיהם ויעילותם

מאמרים נוספים

אייג'לס

תוסף תזונה אנטיאייג'ינג חדשני

בלעדי לרוכשים באתר!

עד 35% הנחה על המוצרים באתר

ובנוסף

משלוח חינם ברכישת מארז זוגי או יותר

דילוג לתוכן