ישנים מספיק שעות ועדיין עייפים? זו כנראה הסיבה

למה אתם מרגישים עייפות בלתי מוסברת?

עייפות. המגפה הבלתי רשמית של המאה ה-21 ואין כמעט מי שלא מכיר את התחושה הסזיפית הזו. אצל חלקנו העייפות מתחילה כבר מהבוקר כשפוקחים את העיניים ומתקשים לקום מהמיטה, אצל אחרים היא מגיעה באיזשהו שלב של היום ומחייבת קפה או כל דבר אחר שיעיר. הכל הופך איטי יותר, העיניים נעצמות בכל מצמוץ, הריכוז נעלם כלא היה וכל מה שאתם מסוגלים לחשוב עליו הוא שנ”צ מפנק? בכתבה הבאה תוכלו לקבל תשובות מדוע זה קורה.

איך לזהות עייפות וממה היא נובעת?

עייפות היא תחושה פיזית טבעית שמאפיינת כל אדם. בעידן המודרני חווה כמעט כל אדם עייפות ברמה כזו או אחרת, לעתים יומיומית. התסמינים של עייפות עלולים להשפיע בהתנהלות היומיומית שלנו והם כוללים, בין היתר עייפות בלתי מוסברת, חולשה כללית בגוף, תשישות וחוסר חיוניות, צורך במנוחה, כאב ראש ועוד.
הסיבות והגורמים לתופעת עייפות לא תמיד ידועים לרפואה. עם זאת, בשנים האחרונות חלה התקדמות בעניין וכיום ידוע כי ישנם כמה מצבים, אשר שילובם יחד מעודד את התופעה וחלקם אף גורמים לה, והם:

  • מחלות ויראליות שונות, ביניהן נגיף הקורונה . מדובר באחד הגורמים המרכזיים להגברת העייפות והתשישות כאשר העייפות מתפתחת במקביל למחלה או סמוך להחלמה.
  • הרגלי שינה לקויים הגורמים לעייפות מצטברת, תשישות וחולשה.
  • אנמיה – בעיות הקשורות לרמת ההמוגלובין בדם אשר יוצרות תחושת עייפות תמידית.
  • חוסר בויטמינים ורכיבי תזונה חיוניים התורמים לייצור מיטבי של אנרגיה בגופנו.
  • לחץ וסטרס ממושכים גורמים לגוף שלנו לעבור תהליכים גופניים כגון ירידה בפעילות המעיים, עלייה בלחץ הדם, האצת דופק וכן עייפות תמידית שלא מרפה.
  • מחלות אוטואימוניות – קבוצה גדולה של מחלות הנגרמות בשל תקלה במערכת החיסון, שבה תאיה תוקפים את הגוף ללא סיבה. מתקפה זו, שניתן לדמותה לצבא שיורה על כוחותיו, מתרחשת באמצעות ייצור נוגדנים עצמיים וחלבונים מעוררי דלקת (ציטוקינים) נגד רכיבים של הגוף. כך, היא גורמת לדלקתיות והרס של תאים, רקמות ואיברים.

טיפול בעייפות וחוסר אנרגיה

כאמור, המלצה היא לשיפור הרגלי השינה והשלמת כמות שינה נדרשת בלילה הינה חיונית, צמצום עומס ולחץ, פעילות גופנית קבועה ותזונה נכונה.

ישנים מספיק שעות ועדיין עייפים?
ישנים מספיק שעות ועדיין עייפים?

תוסף תזונה שמשנה את חוקי המשחק

  • Sale!

    ויטאליטי

    תוסף תזונה טבעי לתמיכה בהרגשת אנרגיה וחיות ולסיוע בהרגשת חוסר אנרגיה עיפות ותשישות ובהתמודדות עם תסמיני אי שקט, עצבנות ולחץ אשר נובעים מעומס קצב החיים


    הפורמולה מכילה שילוב ייחודי של 10 צמחים אשר שילובם יחד יוצר אפקט השפעה איכותי

    127442 בחר אפשרויות

תוסף תזונה ויטאליטי מבית המותג גילוורדי, זוכה לאהדה רבה בקרב הנוטלים אותו ולתגובות חיוביות.
הייחודיות של התוסף טמונה בכך, שהוא מורכב ממגוון רחב של צמחים אשר מסייעים בתמיכה מול הגורמים המעודדים עייפות ותשישות.
הצמחים המרכיבים את הפורמולה ידועים ומוכרים בספרות המקצועית כבעלי השפעה על מגוון מצבים ומסייעים בהתמודדות עם הרגשת עייפות.
התוסף מורכב מ-10 רכיבים ומזונות על, אשר תורמים בתמיכה ובסיוע בתסמיני חוסר שקט ועצבנות, מכילים ריכוז של ויטמינים וחומצות שומן חיוניות, מעודדים הרגעה ועוד.
לדוגמא – עלי מורגנה, פירות נוני, אונה דה גטו, שורש אסטרגלוס, עלי סרפד ואכינצאה פורפוראה משמשים כנוגדי דלקות, מחזקים את המערכת החיסונית, מהווים הגנה אנטי בקטריאלית, מגנים על הגוף מפני מחלות, ויעילים נגד זיהומים חוזרים.
בנוסף, עלי שבטבט, וזרעי שומר עוזרים להתמודד בחוסר שקט ועצבנות ומעודדים הרגעה והרפיה.
כמו כן, אצת ספירולינה מספקת תכולה גבוהה של רכיבי תזונה רבים כגון ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות, חלבון איכותי ועוד.

השילוב הייחודי, תוך בחינה של השפעותן זו על זו ובחירה מדוקדקת של מינונים וכמויות, הביא ליצירת תוסף תזונה טבעי, ועשיר לאלו המעוניינים לתמוך בעצמם לתחושת האנרגיה בגוף.

ועכשיו ב-30% הנחה למזמינים באתר ומשלוח חינם ברכישת מארז זוגי או יותר.
לפרטים נוספים שלחו הודעה בוואטסאפ

! במקרים הבאים יש להתייעץ עם רופא טרם השימוש: ילדים (עד גיל 15), נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות לדיכוי פעילות מערכת החיסון, כל אדם יש לו רגישות למי מהרכיבים של תמצית הצמחים.
* מוצריה של GILVERDI הם אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי. ההסתמכות על המידע המפורט להלן היא על אחריות הקורא בלבד ומומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך טרם רכישת מוצר כלשהו.
* נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – יש להיוועץ ברופא.

gold gilverdi gold

חברת GILVERDI עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוספי תזונה המבוססים על פיתוח ושילוב יחודי של הצמחים, על מנת להעצים את סגולותיהם ויעילותם

מאמרים נוספים

פורמולה טבעית למערכת חיסון עוצמתית

בלעדי לרוכשים באתר!

עד 35% הנחה על המוצרים באתר

ובנוסף

משלוח חינם ברכישת מארז זוגי או יותר

דילוג לתוכן