הגיל נותן אותותיו? תכירו את התוסף הייחודי בעל 2 פורמולות פורצות דרך שמסייע לתמוך בתסימני הזדקנות

תוספי קולגן ואנטיאייג’ינג הינם התוספים המדוברים ביותר בתחום בשנים האחרונות, אך ישנו תוסף תזונה ייחודי וחדשני שהפך פופולרי ומבוקש במיוחד – תוסף התזונה אייג’לס מבית גילוורדי. מה הייחודיות של המוצר? את התשובות תקראו בכתבה שלפניכם.

האם תוסף תזונה יכול לתמוך במראה?

בערך מגיל 30, אנו מאבדים כ-1-1.5% קולגן בשנה. כתוצאה מכך, רשת התמיכה שהקולגן מייצר נפגמת, והתוצאות נראות לעין: המראה פחות מתוח, מאבד מגמישותו, מתחילים להופיע קמטים ועוד.
אמנם לא נראה שאפשר לעצור את תהליכי ההזדקנות הטבעיים, אבל אפשר בהחלט לעכב אותם. מחקרים שנעשו מראים כי קיימות השפעות, הן לטווח קצר והן לטווח ארוך של תוסף המכיל קולוגן, בהקשר של תמיכה בתסמיני ההזדקנות ולטיפוח המראה.
הסיבה שתוסף התזונה אייג’לס מבית המותג גילוורדי זוכה להצלחה רבה היא בזכות 2 פורמולות ייחודיות ופורצות דרך המרכיבות את התוסף.

חומצה היאלורונית והקולגן הולכים יד ביד ומשלימים זה את זו. השניים מהווים שילוב מיטבי להתחדשות הנראות שלנו. השילוב שלהם יחד מעצים את השפעת המוצר ומאפשר באמצעות מוצר אחד לתמוך בהחזרת הלחות והגמישות. כמו כן, במוצר קיימים רכיבים נוספים – ויטמין E , ויטמין C וצמחים.

תוסף התזונה הטבעי אייג’לס מורכב משתי פורמולות ייחודיות, אשר שילוב כלל המרכיבים בשתי הפורמולות: – הטבלייה והקפסולה יחד עשוי להוות כלי טבעי מיוחד להתמודדות בתסמיני הגיל ולטיפוח מראה צעיר זוהר ורענן.

הטבליה הראשונה מכילה פורמולה עשויה מקולגן, חומצה היאלורונית, ויטמין C וויטמין E וחומצה אלפא ליפואית.

הקפסולה השנייה מכילה פורמולה המכילה מגוון צמחים ויטמינים ומינרלים, להם השפעה בספרות המקצועית, והם: תמצית יבשה גוטו קולה, זרעי ענבים, שורש ג’ינסנג קוריאני, חומצה אלפא ליפואית, שורש אסטרגלוס, עלי שבטבט, פקעות ורדים, בת קורנית, שורש פאוניה, תמצית גוג’י פירות, עלי מרווה, עלי רוזמרין וספיראה.

הייחודיות של התוסף היא השילוב של שני הרכיבים החיוניים לעור – קולגן וחומצה היאלורונית עם הקפסולה השנייה, אשר מכילה צמחים.
כמו כן, הצמחים המצויים בפורמולה השנייה מכילים בין היתר סיבים תזונתיים, מינרלים וויטמינים רבים כגון ויטמין A, ויטמין C, קרוטנואידים, אשלגן, סידן, מגנזיום, זרחן, חומצות אמינו, חומצות שומן, חומצה פולית, כולין, בטאין, נחושת, ברזל, אבץ, סלניום ועוד, אשר ידועים בתרומתם למראה.

רכשו את אייג’לס עכשיו

  • Sale!

    אייג’לס

    תוסף תזונה חדשני ופורץ דרך על בסיס הרפואה האלטרנטיבית לטיפוח מראה רענן וצעיר ולמענה נרחב באנטיאייג’ינג

    הדרך הטבעית לטיפוח, הוספת קולוגן וחומצה היאלורונית והשבת הרגשת החיוניות והנעורים

    תוסף תזונה אנטיאייג’ינג חדשני התורם למראה זוהר וחלק, להאטת סימני הזדקנות, לתמיכה בעומסי החיים המביאים לידי הרגשת תסמיני סטרס ומצבי רוח משתנים

    187650 בחר אפשרויות

אם מראה צעיר וזוהר חשוב לכם, נטילת 2 הפורמולות יחדיו של תוסף התזונה פורץ הדרך אייג’לס עשוי לסייע למראה צעיר ורענן. נסו עוד היום את התוסף הטבעי והעוצמתי.

! במקרים הבאים יש להתייעץ עם רופא טרם השימוש: ילדים (עד גיל 15), נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות לדיכוי פעילות מערכת החיסון, כל אדם יש לו רגישות למי מהרכיבים של תמצית הצמחים.
* מוצריה של GILVERDI הם אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי. ההסתמכות על המידע המפורט להלן היא על אחריות הקורא בלבד ומומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך טרם רכישת מוצר כלשהו.
* נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – יש להיוועץ ברופא.

gold gilverdi gold

חברת GILVERDI עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוספי תזונה המבוססים על פיתוח ושילוב יחודי של הצמחים, על מנת להעצים את סגולותיהם ויעילותם

מאמרים נוספים

אייג'לס

תוסף תזונה אנטיאייג'ינג חדשני

בלעדי לרוכשים באתר!

עד 35% הנחה על המוצרים באתר

ובנוסף

משלוח חינם ברכישת מארז זוגי או יותר

דילוג לתוכן