Ageless

תוסף תזונה חדשני לעור רענן וצעיר וחיזוק השיער וציפורניים

✓ עור זוהר וחלק ✓ האטת סימני הזדקנות ✓ שיקום רקמות עור ✓ ריפוי פצעים וצלקות ✓ שיפור השיער והציפורניים ✓ הפחתת סטרס ונוגד דיכאון ועוד

לקוחות מרוצים מספרים

מידע נוסף

אייג’לס – תוסף תזונה חדשני ופורץ דרך של שתי פורמולות עוצמתיות בקופסא אחת  הפועלות יחדיו ומעניקות מענה נרחב וייחודי של אנטיאייג’ינג

דרך טבעית להוספת קולגן וחומצה היאלורונית לגופך והשבת החיוניות והנעורים. מדובר בתוסף תזונה פורץ דרך, התורם בהפחתת קמטים, שיפור בגמישות העור ולהרגשת מראה צעיר, זוהר ורענן.

אייג’לס מכיל בתוכו 2 פורמולות עוצמתיות – קפסולה + טבליה בקופסא אחת.
הטבליה הראשונה מכילה פורמולה העשויה מקולגן, חומצה היאלורונית וויטמינים.
הקפסולת השנייה מכילה פורמולה המכילה צמחים.

צמחים המרכיבים את הפורמולה ידועים בספרות המקצועית כתורמים ל:
 ✓ שיפור נראות העור, הציפורניים והשיער
 ✓ האצת התמודדות בהחלמת פצעים בעור הפנים
 ✓ נוגדי חמצון ונוגדי הזדקנות
 ✓ הפחתת  סיפטומים של השפעות שליליות ולחץ מתמשך
 ✓ תוסף תזונה חדשני ופורץ דרך- 2 פורמולות בקופסא אחת למענה אנטיאייגניג מקיף וייחודי

טבליה אחת ליום מכל פורמולה תתרום למראה רענן וצעיר ולשיפור נראות הציפורניים והשיער

פורמולת 1 AGELESS – טבליה זו מכילה קולגן, חומצה היאלורונית וויטמינים
קולגן הינו חומר טבעי המיוצר על ידי הגוף. החל מסביבות גיל 25 ובאופן טבעי עם הגיל חלה ירידה בייצור הקולגן בגוף ולכן נדרש לספקו ממקור חיצוני. מחקרים מראים שהוספת קולגן לתזונה תורם לשיפור נראות העור וכן מגביר את חוזקם של הציפורניים והשיער. חומצה היאלורונית, מיוצרת באופן טבעי על ידי הגוף ונמצאת בעיקר בעור, ברקמות החיבור ובעיניים. מחקרים מצביעים על כך שהן חומצה היאלורונית והן קולגן תומכים במראה עור בריא וחלק יותר, מאיצים התמודדות בהחלמה מפציעות בעור.
הפורמולה הייחודית מאפשרת סיוע בשמירה על לחות העור באמצעות שילוב של חומצה היאלרונית, שילובה בפורמולה החדשנית לצד צמחים, הידועים בתרומתם לגוף, מאפשר לה לפעול בצורה מיטבית, לתמוך בשמירה על נפח העור ועל הלחות בתאים ואף מעודד יצור טבעי של החומצה החיונית בתוך הגוף.

השילוב הייחודי של קולגן וחומצה היאלורונית, כמו גם ויטמינים, מינרלים וצמחים, נמצאים ברשימת המונוגרפים של ארגון הבריאות העולמי (WHO) ובפרמקופיאות מקובלות בעולם.

פורמולת 2 AGELESS (צמחים אדפטוגניים ונוגדי חמצון) – קפסולה זו  מכילה חומרים צמחיים הידועים כמשפרים ותומכים בגוף ואשר ידועים ביכולתם לפעול בתמיכה נגד תסמיני  ההשפעות השליליות של לחץ מתמשך (stress) על הגוף
לחץ מתמשך (stress) עלול לגרום להשפעות שליליות ולתסמינים שונים אשר עשויים לגרום לאיכות חיים פחותה מביאות לאיכות חיים פחותה ולהרגשת תשישות ועייפות האופיינית להזדקנות. לצמחים האדפטוגניים (Adaptogen) יש מאפיינים ממריצים ומחזקים המסייעים לנטרל את ההשפעות השליליות הללו. מחקרים רבים תומכים בידע המסורתי שלרכיבים הצמחיים בפורמולות ישנן פעילויות נוגדות חמצון (Antioxidant) ונוגדות הזדקנות (Antiaging). הכמוסה מכילה ריכוז גבוה של חומרים טבעיים וצמחים. על פי מחקרים השימוש בחומרים אלה עשוי לשפר את מראה העור, לעכב את תהליך תסמיני ההתבלות של העור ולחדש את מראהו ולתמוך בצורה אקטיבית במערכות הגוף החיוניות.

הצמחים המרכיבים את הפרמולה ידועים ומוכרים זמן רב בספרות המקצועית.

הוויטמינים, המינרלים והצמחים שבפורמולה נמצאים ברשימת המונוגרפים של ארגון הבריאות העולמי (WHO) ובפרמקופיאות המקובלות בעולם.

רכיבים פעילים

פורמולה 1 מכילה: קולגן (מקור דגים), אלרגן 375 מ”ג, סודיום היאלורנאט (חומצה היאלרונית) 100 מ”ג, ויטמין C (חומצה אסקטרבית) 75 מ”ג, ויטמין 50 E מ”ג, מגנזיום סטארט (מונע התגיישות) ביוטין 400 מק”ג (ויטמין H).

פורמולה 2 מכילה: תמצית יבשה גוטו קולה, קפסולה צמחית: זרעי ענבים, שורש ג’ינסנג קוריאני, חומצה אלפא ליפואית 30 מ”ג, שורש אסטרגלוס, עלי שבטבט, פקעות ורדים, בת קורנית, שורש פאוניה, תמצית גוג’י פירות, עלי מרווה, עלי רוזמרין, ספיראה.

מהו תוסף התוזנה אייגלס ומה כל כך ייחודי בו?

אייגלס תוסף תזונה פורץ דרך – הייחודיות והחדשנות של נוסחת AGELESS היא השילוב בין 2 הפורמולות עוצמתיות בקופסא אחת.
פורמולה 1 – מכילה קולוגן חומצה היאלרונית וויטמינים.
פורמולה 2 – צמחים.

השילוב העוצמתי שתי הפורמולות מעניק מענה נרחב לאנטיאיג’ינג, סיוע בהוספת קולוגן, תורם למראה העור יחד עם מערכות הגוף אשר תומכות בהתמודדות התהליך.

אופן השימוש בתוסף התזונה אייג’לס

טבליה אחת ליום מכל פורמולה לפני הארוחה (עם כוס מים) תתרום למראה רענן וצעיר.

מה הרכיבים של אייגלס?

ניתן לראות את פרוט הרכיבים בדף המוצר תחת רכיבים / פירוט צמחי מרפא

כמוסה אחת ליום מכל פורמולה, לפני הארוחה (עם כוס מים).

לשמור במקום קריר ויבש.

בהשגחת הרבנות בית שמש

אזהרות

במקרים הבאים יש להתייעץ עם רופא טרם השימוש: ילדים (עד גיל 15), נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות לדיכוי פעילות מערכת החיסון, כל אדם יש לו רגישות למי מהרכיבים של תמצית הצמחים.

הערות

* מוצריה של GILVERDI הם אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי. ההסתמכות על המידע המפורט להלן היא על אחריות הקורא בלבד ומומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך טרם רכישת מוצר כלשהו.

* הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות, יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש.

* התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.

* נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – יש להיוועץ ברופא.

* יש להרחיק מהישג ידם של ילדים

 

משקל אריזה: 77 ג’

מידות:
אורך: 5.5 ס”מ
רוחב: 7 ס”מ
גובה: 9.5 ס”מ

מוצרים נוספים מבית גילוורדי

Viralis

Viralis

תוסף תזונה טבעי ועוצמתי מצמחים לחיזוק המערכת החיסונית

Vitality

VITALITY

תוסף תזונה טבעי להחזרת אנרגיה לגוף והתמודדות עם תשישות מוגברת ועייפות כרונית

חברת GILVERDI מייצרת ומשווקת פורמולות ייחודיות וחדשניות הממצות את סגולות הצמחים, שעשויות לסייע ולהוות פתרון יעיל למגוון רחב של מצבים ובעיות שונות.

דילוג לתוכן