ויטמינים וצמחים – מתנה מהטבע

האם ניסיתם לחשוב פעם לעומק לגבי איך אתם חיים את חייכם? שאלתם את עצמכם איך התזונה שלכם? האם היא בריאה ומאוזנת או שאתם ממש לא מקפידים על זמנים נכונים, כמויות ובעיקר רכיבים איכותיים? האם אתם מבצעים פעילות גופנית באופן קבוע כדי לשמור על גוף ונפש בריאים? אתם מנסים להימנע מחיים מלאי סטרס ומתח? השאלות האלה נשאלות ולא סתם. הן משפיעות על הבריאות שלנו. אז מה הקשר בין אורח החיים המודרני לבין צריכה של ויטמינים וצמחים? – על כך בפוסט הבא.

החיים בעידן המודרני, איפה מסתתרת הבעיה?

רבים מאיתנו עובדים המון שעות מחוץ לבית, מתמודדים עם לחץ וסטרס מוגברים ומגיעים אחר הצהריים למשמרת ב‘ בה אנחנו דואגים לילדים שלנו, מסיעים לחוגים, מכינים איתם שיעורים ככה שבקושי נשאר לנו זמן לעצמנו.
לא פעם החיים גורמים לנו שלא לשים לב למה אנחנו אוכלים, שלא לשים לב האם אנחנו ישנים מספיק או מרגישים במיטבנו ולעוד מגוון של הרגלים שבטווח הרחוק פשוט פוגעים לנו בגוף.
כתוצאה מכך, צצות כל מיני בעיות ותסמינים.
מסיבות אלה ורבות אחרות, עוד ועוד אנשים מוסיפים ויטמינים וצמחים שעשויים לתמוך במצבים שונים.
רוצים לקבל מידע נוסף על תוספי תזונה וויטמינים? אנו בחברת Gilverdi מתמחים בייצור ושיווק פורמולות איכותיות.

המוצרים שלנו

 

! במקרים הבאים יש להתייעץ עם רופא טרם השימוש: ילדים (עד גיל 15), נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות לדיכוי פעילות מערכת החיסון, כל אדם יש לו רגישות למי מהרכיבים של תמצית הצמחים.
* מוצריה של GILVERDI הם אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי. ההסתמכות על המידע המפורט להלן היא על אחריות הקורא בלבד ומומלץ להתייעץ עם רופא מוסמך טרם רכישת מוצר כלשהו.
* נשים בהריון, נשים מניקות, אנשים הנוטלים תרופות מרשם וילדים – יש להיוועץ ברופא.

gold gilverdi gold

חברת GILVERDI עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוספי תזונה המבוססים על פיתוח ושילוב יחודי של הצמחים, על מנת להעצים את סגולותיהם ויעילותם

מאמרים נוספים

פורמולה טבעית למערכת חיסון עוצמתית

בלעדי לרוכשים באתר!

עד 35% הנחה על המוצרים באתר

ובנוסף

משלוח חינם ברכישת מארז זוגי או יותר

דילוג לתוכן